? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 5 October 2009

kerna aku begitu daif mengenali hala tuju...

disebabkan aku lalai dan tak tahu apa-apa,aku telah kehilangan..
oleh kerana aku masih kecil untuk memahami situasi aku sewaktu itu,aku kehilangan..
aku kehilangan sesuatu yang tak boleh dibayar..
kehilangan sesuatu yang tak ternilai harganya...
iaitu kesucian diriku...
sewaktu itu aku terlalu kecil untuk mengerti semua itu...
aku mula sedar bahawa aku sudah tidak suci...
aku kotor di dalaman...
tiada siapa yang tahu tentang kedaifan dan kealpaan diri ku...
aku hanya mengharap agar ALLAH dapat mengampunkan dosa-dosa aku...
aku sungguh kerdil di mata-NYA...
aku tidak boleh lari dari realiti hidup ...
masa dah lalu...
dan tetap bergerak ...
tak akan berpatah balik...
walaupun aku sudah sedar...
hanya keinsafan yang dapat diterima..
tapi,adakah orang yang dapat menerima manusia yang jijik dan kotor ini...
aku tak kesah...
asalkan aku sudah insaf,bertaubat dan diterima oleh ALLAH...

0 comments:

Powered By Blogger