? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 10 November 2009

mengagih kasih...........


sape yang nak marasai atau mengalaminya...

aku sedar sapa diri aku...

aku tau kedudukan aku...

perbandingan kau dan aku...

aku tak layak ngan kau...

aku tak sepadan...

aku hanyalah seorang insan yang lemah lagi kerdil...

aku bukan lah sesiapa yang boleh dibanggakan..

aku hanya ingin rasa apa yang dirasai oleh orang lain...

sesuatu yang baik,halal dan ikhlas...

tapi

adekah semua itu untuk aku..

untuk aku merasainya...

sungguh susah untuk dijadikan sebuah realiti kan...

ape kan daya...hidup aku hanyalah sementara...

aku hidup hanya kerana ALLAH...

sape lah aku...

heh...

0 comments:

Powered By Blogger