? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 8 December 2009

KUNCI HATI


rahsia hati...
ape yang sedang engkau fikirka??
adekah tentang aku??
adekah tentang kita??
hati ini siapa yang tahu...
sebenarnya...
cinta ku hanya padamu
hanya untuk mu
aku sayang akan diri mu
tahukah engkau...
betapa hati ini rindu akan mu...
cinta akan mu...
aku seorang sahaja tahu...
aku inginkan mu
aku mahu dirimu
sentiasa ada dalam hidup ku...
aku terasa kehilangan
aku terasa kesunyian
aku terasa kekosongan
aku terasa kekurangan
aku mahu...
aku mahu KAMU...
mahu sentiasa ada disamping ku
mahu sentiasa gembirakan diri ku
mahu sentiasa mengisi kekosongan dalam diri ku
mahu sentiasa sempurnakan diri ku
SAYANG...
kamu adalah segalanya...
jagalah hati ini
jagalah diri ini
jagalah cinta ini
KITA BERSAMA...

0 comments:

Powered By Blogger